independent and unofficial
Prince fan community site
Fri 22nd Nov 2019 3:52pm
Welcome! Sign up or enter username and password to remember me
Forum jump
Forums > Prince: Music and More > GIF APPRECIATION Part 2
« Previous topic  Next topic »
Page 7 of 11 « First<234567891011>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
Reply #180 posted 01/15/17 12:34am

ForeverPaisley

drool3

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #181 posted 01/15/17 12:38am

ForeverPaisley

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #182 posted 01/15/17 12:39am

ForeverPaisley

Not mine but some faves from a while back...that little smile love2 mushy

.

.

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #183 posted 01/15/17 12:46am

ForeverPaisley

falloff that last one though love2 mushy

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #184 posted 01/15/17 12:47am

ForeverPaisley

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #185 posted 01/15/17 12:48am

ForeverPaisley

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #186 posted 01/15/17 12:53am

ForeverPaisley

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #187 posted 01/15/17 12:54am

ForeverPaisley

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #188 posted 01/15/17 12:57am

ForeverPaisley

.

.

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #189 posted 01/15/17 3:14am

lemoncrush19

avatar

ForeverPaisley said:

I don't blame him! He starts off SOTT with like a trillion layers! No wonder he is H.O.T. bow Take it off hammer


oh no! we would never blame him. especially not 4 undressing. never! especially not when he did some ... workouts 4 us lick

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #190 posted 01/15/17 3:38am

lemoncrush19

avatar

ForeverPaisley said:

lol lol Always a fave mushy


thumbs up! this was soooo cute. reminded me of the 1999 inteview in dutch tv ... the scene where he's standing up ... never seen a gif of that interview ... think that has to be done this instance ...

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #191 posted 01/15/17 3:44am

lemoncrush19

avatar


there goes:

"... I don't celebrate birthdays. that stops me from counting days. which stops me from counting time. which allows me to still look the same as I did 10 years ago ..."

lol lol lol is there anything not to love about that dude? love2

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #192 posted 01/15/17 6:56am

206Michelle

lol lol Oh yeah, this was a great moment! Thanks for the gif!

ForeverPaisley said:

lol lol Always a fave mushy

Live 4 Love ~ Love is God, God is love, Girls and boys love God above
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #193 posted 01/15/17 9:56pm

ForeverPaisley

Had to take a reprieve from the Montreux gifs for these babies.

For someone who loves this as much as I do.

Prince + Red = love love love love2 faint

giphy.gif.giphy.gif

.

giphy.gif.giphy.gif

[Edited 1/15/17 22:29pm]

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #194 posted 01/15/17 9:57pm

ForeverPaisley

love love faint DIMPLE ALERT hammer love2

giphy.gif.giphy.gif

.

giphy.gif.giphy.gif

[Edited 1/15/17 21:59pm]

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #195 posted 01/15/17 9:58pm

ForeverPaisley

love love love

amandawhittaker.amandawhittaker

.

amandawhittaker.amandawhittaker

Dance where y'are, just groove y'all.
canada
Commemorative Guitar Picks, Buttons & Magnets - check Marketplace 4 info
wave thumbs up!
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #196 posted 01/16/17 12:08am

SBartist

avatar

LRCdancer88 said:

OH LORT!!! faint faint Now how many of us wish we were her? love

lemoncrush19 said:

not new I know ... but ...



Raises hand!

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #197 posted 01/16/17 12:13am

SBartist

avatar

lemoncrush19 said:


there goes:

"... I don't celebrate birthdays. that stops me from counting days. which stops me from counting time. which allows me to still look the same as I did 10 years ago ..."

lol lol lol is there anything not to love about that dude? love2

LOL

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #198 posted 01/16/17 12:32am

FragileUnderto
w

avatar

lemoncrush19 said:

tumblr_lzofxr36HT1qcvaxho1_r2_250.giftumblr_lzofxr36HT1qcvaxho2_250.gifJ1hPtgj.giftumblr_mm7mwaJ99A1sn7zr6o3_250.giftumblr_mm7mwaJ99A1sn7zr6o2_250.giftumblr_mm7mwaJ99A1sn7zr6o1_250.gifa297b4109361cfbf622f0e6d6c9be724.gif

[Edited 1/14/17 7:21am]

did u make these?.. they llook nice and clear smile

Cant believe my purple psychedelic pimp slap pimp2

And I descend from grace, In arms of undertow
I will take my place, In the great below
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #199 posted 01/16/17 7:24am

lemoncrush19

avatar

FragileUndertow said:

lemoncrush19 said:

tumblr_lzofxr36HT1qcvaxho1_r2_250.giftumblr_lzofxr36HT1qcvaxho2_250.gifJ1hPtgj.giftumblr_mm7mwaJ99A1sn7zr6o3_250.giftumblr_mm7mwaJ99A1sn7zr6o2_250.giftumblr_mm7mwaJ99A1sn7zr6o1_250.gifa297b4109361cfbf622f0e6d6c9be724.gif

[Edited 1/14/17 7:21am]

did u make these?.. they llook nice and clear smile


part of them. long ago and lost some ...

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #200 posted 01/16/17 7:25am

lemoncrush19

avatar

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #201 posted 01/16/17 7:41am

lemoncrush19

avatar


just because this was sooo ... cute heart

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #202 posted 01/16/17 7:59am

lemoncrush19

avatar

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #203 posted 01/16/17 8:01am

lemoncrush19

avatar


bad bad boy ... lol

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #204 posted 01/16/17 8:07am

lemoncrush19

avatar

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #205 posted 01/16/17 8:11am

lemoncrush19

avatar

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #206 posted 01/16/17 8:16am

lemoncrush19

avatar

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #207 posted 01/17/17 8:13am

lemoncrush19

avatar

the only love there is is the love we make heart
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #208 posted 01/17/17 6:44pm

LRCdancer88

avatar

lemoncrush19 said:

OOOOOOOOOO faint

Admission is easy, just say you believe and come to this place in your heart... <3
  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Reply #209 posted 01/17/17 7:31pm

luvsexy4all

some of these r freakin hysterical

  - E-mail - orgNote - Report post to moderator
Page 7 of 11 « First<234567891011>
  New topic   Printable     (Log in to 'subscribe' to this topic)
« Previous topic  Next topic »
Forums > Prince: Music and More > GIF APPRECIATION Part 2